Optimální komunikační strategie pro Centrum služeb postiženým, o.p.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Optimální komunikační strategie pro Centrum služeb postiženým, o.p.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Němcová, Jaroslava
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:41:25Z
dc.date.available 2010-07-14T00:41:25Z
dc.date.issued 2006-05-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1969
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou komunikace nestátních neziskových organizací. Rozebírá současný stav komunikace Centra služeb postiženým Zlín, o.p.s Jednotlivé prostředky komunikace V práci je navržena efektivní a reálně použitelné komunikační strategie pro CSP. Strategie dává důraz na jednotnost výstupů, upravení a ujasnění postu tiskového mluvčího (jasná definice pravomocí a maximální informovanost), zlepšení vztahů s veřejností, jehož základem je zlepšení interní komunikace. cs
dc.format 73 cs
dc.format.extent 648970 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Centrum služeb postiženým cs
dc.subject CSP cs
dc.subject handicap cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marke-ting cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject třetí sektor cs
dc.subject občanský sektor cs
dc.subject o.p.s cs
dc.subject Maslowova pyramida potřeb cs
dc.subject Keywords: Centre of services for disabled en
dc.subject communication strategy en
dc.subject handicap en
dc.subject marketing en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject protected workshop en
dc.title Optimální komunikační strategie pro Centrum služeb postiženým, o.p.s. cs
dc.title.alternative Optimal communication strategy of Centre of services for disabled, o.p.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated Work is taking care about the problematics of non-profit sector. Analytical part of dissertation is dedicated to analysis of current situation of communication in Centre of services for disabled Zlín, o.p.s In final, project part is devised useful and real useable communication strategy for CSP Zlín, o.p.s This strategy is accenting united corporate design, clarifying the post of a press agent (clear definition of authority and maximal knowledge), improving public relations, which is based on improving of internal communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2725
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
němcová_2006_dp.pdf 633.7Kb PDF View/Open
němcová_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
němcová_2006_op.doc 75Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account