[NEOBHÁJENO] Využití přírodnin ve výtvarných činnostech dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Využití přírodnin ve výtvarných činnostech dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Szimethová, Monika
dc.contributor.author Navrátilová, Markéta
dc.date.accessioned 2013-10-06T15:31:18Z
dc.date.available 2013-10-06T15:31:18Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20827
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o teoretických základech výtvarné výchovy, rozlišuje tradiční a netradiční materiál vhodný pro výtvarnou výchovu a vymezuje výtvarnou výchovu v kurikulu (RVP PV). Dále je pozornost věnována pojmu projekt, projektovému vyučování a jsou představeny jednotlivé fáze projektu. Praktická část práce představuje návrh projektu pro předškolní vzdělávání zaměřující se především na výtvarnou výchovu. Následuje jeho realizace a evaluace jednotlivých dnů. Závěr práce je věnován doporučení změn pro praxi do budoucna. Cíl bakalářské práce je vytvořit a v praxi ověřit výtvarný projekt. cs
dc.format 58 s. (72 839 znaků) cs
dc.format.extent 2814075 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject projekt cs
dc.subject projektová výuka cs
dc.subject kurikulum cs
dc.subject přírodní materiály cs
dc.subject výtvarná výchova cs
dc.subject project en
dc.subject project based learning en
dc.subject curriculum en
dc.subject natural materials en
dc.subject art education en
dc.title [NEOBHÁJENO] Využití přírodnin ve výtvarných činnostech dětí předškolního věku cs
dc.title.alternative The Use of Natural Products in Art Activities of Preschool Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2013-06-20
dc.description.abstract-translated Bachelor?s thesis discusses the theoretical found ations of art, distinguishes traditional and non-traditional material suitable for art and defines art education in the curriculum (RVP, PV). Attention is also paid to the koncept of the project, project teaching and introduces each phases of the project. The practical part of the thesis presents a design of project for pre-school education focusing especially on art. The following is the realization and eva-luation of individual days. The conclusion is devoted to recommendations for changes in future practice. The aim of this bachelor?s thesis is to create and verify in practice art pro-ject. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result neobhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/224 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29730
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject předškolní výchova cs
local.subject výtvarné materiály cs
local.subject dětská umělecká tvorba cs
local.subject preschool education en
local.subject artistic materials en
local.subject children’s art en


Files in this item

Files Size Format View
navrátilová_2013_bp.pdf 2.683Mb PDF View/Open
navrátilová_2013_vp.doc 63Kb Microsoft Word View/Open
navrátilová_2013_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account