Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji

Show full item record

No preview available
Title: Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji
Author: Masnerová, Michaela
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem bakalářské práce je vypracovat teoretické poznatky z oblasti indoorové a outdoorové digitální reklamy. Z počátku se budu věnovat historii samotného marketingu a postupně přejdu k již zmiňované digitální reklamě jak ve vnějším, tak vnitřním prostředí. Posléze navážu kapitolou o podobě obrazové komunikace a nakonec se zaměřím na vnímání digi-tální reklamy pozorovateli. Na základě získaných informací z teoretické části vypracuji praktickou část zaměřenou na efektivitu digitální venkovní a vnitřní reklamy ve Zlínském kraji. Pro dosažení těchto výsledků budu v práci využívat dotazníkové šetření, které pro-běhne v centru Zlína dostatečně daleko od hlavní dotazované velkoplošné obrazovky, aby výsledky nebyly zkreslené. Pozornost bude věnována i firmám, které se rozhodly digitální reklamu využívat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21639
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 24248


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
masnerová_2012_bp.pdf 1.117Mb PDF View/Open
masnerová_2012_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
masnerová_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account