Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím
Author: Sluštíková, Magdaléna
Advisor: Mlčochová, Markéta
Abstract: Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím. V teoretické části jsou rozebírány teoretické poznatky marketingového mixu a problematiky ekologického zemědělství ve vztahu k marketingu. V praktické části je analyzována konkrétní firma zabývající se ekologickým zemědělstvím a charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu ve firmě. Na základě provedených zjištění jsou navržena opatření ke zlepšení situace a postavení firmy na trhu ekologických produktů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21641
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 27985


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sluštíková_2012_bp.pdf 3.419Mb PDF View/Open
sluštíková_2012_vp.pdf 346.1Kb PDF View/Open
sluštíková_2012_op.pdf 545.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account