Měření spokojenosti zákazníků v cestovní agentuře CKM Olomouc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků v cestovní agentuře CKM Olomouc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bočková, Marcela
dc.contributor.author Otavová, Terezie
dc.date.accessioned 2013-10-07T08:12:57Z
dc.date.available 2013-10-07T08:12:57Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21680
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám tématikou měření spokojenosti zákazníků cestovní agentury CKM Olomouc. Měření spokojenosti zákazníků probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. První, teoretická část obsahuje zpracované poznatky z oblasti měření spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. Také jsem se zde zajímala o vývoj cestovního ruchu. Praktická část předkládá zpracované výsledky měření spokojenosti zákazníků, které vyplynuly z dotazníkového šetření. Na základě marketingového výzkumu jsou v závěru práce navrženy rady a doporučení, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 67 s. (11 280 znaků) cs
dc.format.extent 1880039 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spokojenost zákazníka cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject Customer satisfaction en
dc.subject customer en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject tourism en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků v cestovní agentuře CKM Olomouc cs
dc.title.alternative Measuring Customer Satisfaction in the Travel Agency CKM Olomouc en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is focused on measuring customer satisfaction in the travel agency CKM Olomouc. Measuring customer satisfaction was done by means of questionnaire survey. The bachelor thesis consists of two parts, theoretical and practical. First, theoretical part contains elaborated knowledge about measuring customer satisfaction and marketing research. In this part I also was interested in tourism. Practical part shows elaborated resuls of measuring customer satisfaction which emerged from the questionnaire survey. Based on the marketing research I suggest the recommendation which should lead to higher customer satisfaction. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27957
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
otavová_2012_bp.pdf 1.792Mb PDF View/Open
otavová_2012_vp.pdf 382.7Kb PDF View/Open
otavová_2012_op.pdf 420.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account