Analýza faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin

Show full item record

No preview available
Title: Analýza faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin
Author: Piškula, Milan
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu potravin. Cílem práce bylo navrhnout vhodnou marketingovou strategii českým výrobcům potravin. Návrh strategie byl proveden na základě zjištěných údajů z dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení formou ověření nebo zamítnutí hypotéz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá nákupním chováním a faktory, které nákupní chování ovlivňují. Dále se věnuje strategii mar-ketingové komunikace, komunikačním mixem a nástroji komunikačního mixu. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření na nákupní chování spotřebitele. Zjištěná data byla vyhodnocena jak statisticky pomocí ověření hypotéz, tak graficky a popisem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21726
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
piškula_2012_bp.pdf 1.261Mb PDF View/Open
piškula_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
piškula_2012_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account