Product placement v českých televizních pořadech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Product placement v českých televizních pořadech

Show full item record

No preview available
Title: Product placement v českých televizních pořadech
Author: Kučerová, Veronika
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Bakalářská práce se zabývá product placementem v českých televizních pořadech v souvislosti s novelizací zákona, ve kterém je tento nový druh marketingové komunikace povolen. Postupně je rozebrán zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a doporučení související s daným zákonem od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Dále je uveden starší sekundární kvantitavní výzkum a vlastní analýza, které jsou porovnány s výsledky primárního výzkumu formou focus group. Na základě těchto výsledků je provedena analýza vlivu product placementu na spotřebitele a doporučení jak s tímto nástrojem zacházet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21828
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 24448


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kučerová_2012_bp.pdf 2.102Mb PDF View/Open
kučerová_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
kučerová_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account