Reklamní kampaň na vybranou knihu s využitím motion graphics

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní kampaň na vybranou knihu s využitím motion graphics

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pecháček, Ivan
dc.contributor.author Sasinová, Simona
dc.date.accessioned 2013-10-07T12:32:11Z
dc.date.available 2013-10-07T12:32:11Z
dc.date.issued 2012-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21839
dc.description.abstract Náplní této diplomové práce je reklamní kampaň pro knihu Abarat, kterou napsal americký spisovatel Clive Barker, s využitím fenoménu současnosti, motion graphics. Pro tento typ propagace jsem se rozhodla na základě neutichajícího rozvoje nových médií a technologií. Teoretická část se zaměřuje na postupný vývoj knihy od písma až po současné čtečky knih tzv. Ebooky. Popisuje současný stav propagace knihy. Zabývá se historii traileru a filmy, které vznikly na základě knih. Poslední, ne méně důležitá část vymezuje pojem motion graphics, popisuje jeho vývoj, současný stav a možnosti, které nám nabízí. V praktické části jsou veškeré teoretické poznatky zpracovány a převedeny do praxe. Popisuje práci na vlastní reklamní kampani a její řešení. Výsledkem je animovaný trailer pro knihu Abarat. cs
dc.format 77 cs
dc.format.extent 5726611 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Abarat cs
dc.subject kniha cs
dc.subject film cs
dc.subject trailer cs
dc.subject motion graphics cs
dc.subject ilustrace cs
dc.subject knižní trailer cs
dc.subject Abarat en
dc.subject book en
dc.subject movie en
dc.subject trailer en
dc.subject motion graphics en
dc.subject Illustration en
dc.subject book trailer en
dc.title Reklamní kampaň na vybranou knihu s využitím motion graphics cs
dc.title.alternative Advertising Campaign for a Selected Book Utilizing Motion Graphics en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Bohuslav
dc.date.accepted 2012-06-15
dc.description.abstract-translated The fill of this thesis is advertising campaign for a book Abarat that was written by Ameri-can writer Clive Barker, using today phenomenon, motion graphics. I have decided for this method of propagation because of incessant development of new media and technologies. Theoretical part is focused on books development starting with font and going to E-books, new electronic readers. It describes actual state of books propagation including the history of trailer and movie that were based on this book. The last but no less important part de-fines the concept of motion graphics, its evolution, actual state and possibilities that it offers. In practical part all the theoretical data are processed and transformed into practice. It describes my own advertising campaign and its solution. Result is animated trailer for the book Abarat. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/189 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Vizuální komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Visual Communication en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 27730
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
sasinová_2012_dp.pdf 5.461Mb PDF View/Open
sasinová_2012_vp.doc 88.5Kb Microsoft Word View/Open
sasinová_2012_op.pdf 97.02Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account