Návrh reklamní kampaně modelu BMW-Gran Coupé pro společnost Synot Auto, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně modelu BMW-Gran Coupé pro společnost Synot Auto, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Úlehla, Ivan
dc.contributor.author Elgrová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-07T12:34:26Z
dc.date.available 2013-10-07T12:34:26Z
dc.date.issued 2012-05-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21841
dc.description.abstract V mé bakalářské práci bude navržena reklamní kampaň pro společnost Synot Auto, a.s. Práce je rozdělena na dvě na sebe navazující části. Teoretická část bakalářské práce obsahuje poznatky z prostudované literatury týkajícího daného tématu. V úvodu praktické části je představena firma Synot Auto, a.s., pro níž je reklamní kampaň navržena. Dále je provedena analýza současného stavu firmy a na jeho základě je sestavena reklamní kampaň pro danou společnost. cs
dc.format 57 cs
dc.format.extent 2124828 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject média cs
dc.subject plán reklamní kampaně cs
dc.subject Marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject advertising media en
dc.subject the media en
dc.subject planning advertising campaigns en
dc.title Návrh reklamní kampaně modelu BMW-Gran Coupé pro společnost Synot Auto, a.s. cs
dc.title.alternative Proposal of Advertising Campaign of the New BMW Model Grand Coupe for Synot Auto a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šedová, Hana
dc.date.accepted 2012-09-13
dc.description.abstract-translated In my Bachelor?s thesis I will propose a commercial campaign for Synot Auto. The thesis is divided into two inter-connected parts. The theoretical part of the Bachelor?s thesis contain new information from literature studied regarding the given themes. In the introduction of the practical part, the Synot Auto company is introduced, for which an advertising campaign is proposed. Furthermore, an analysis is carried out on the current state of the company and on the basis of this analysis, an advertising campaign is put together. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 28222
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-08-24


Files in this item

Files Size Format View
elgrová_2012_bp.pdf 2.026Mb PDF View/Open
elgrová_2012_vp.pdf 597.5Kb PDF View/Open
elgrová_2012_op.pdf 395.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account