Analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu
Author: Hrabalová, Jana
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu. V teoretické části je zpracována rešerše dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky internetového marketingu. Praktická část má za úkol analyzovat současný stav marketingových aktivit v internetovém prostředí ve firmě XYZ. Na základě výsledků analýzy jsou navrhnuta doporučení vedoucí ke zdokonalení internetového marketingu ve firmě XYZ.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21961
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 27041


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hrabalová_2012_bp.pdf 2.634Mb PDF View/Open
hrabalová_2012_vp.pdf 42.54Kb PDF View/Open
hrabalová_2012_op.pdf 114.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account