Analýza marketingových činností podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových činností podniku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových činností podniku
Author: Horková, Silvie
Advisor: Lukášková, Eva
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu a logistiky v realizaci projektů na podporu prodeje ve společnosti DEKOR s r.o., která vyrábí produkty ovlivňující nákupní rozhodnutí v místě prodeje. V první části práce jsou logistika a marketing charakterizovány po stránce teoretické a v druhé části je ukázáno jejich využívání v praxi. Stěžejní částí práce je popis průběhu realizace zakázek ve společnosti DEKOR s r.o. a také případová studie prezentující realizaci na konkrétním obchodním případu. V závěrečné části práce je provedena a vyhodnocena SWOT analýza podniku, na základě které byla navrhnuta zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21962
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 27159


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horková_2012_bp.pdf 1.741Mb PDF View/Open
horková_2012_vp.zip 39.61Kb Unknown View/Open
horková_2012_op.pdf 42.46Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account