Role marketingu v oblasti digitálně distribuované hudby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role marketingu v oblasti digitálně distribuované hudby

Show full item record

No preview available
Title: Role marketingu v oblasti digitálně distribuované hudby
Author: Dočkalová, Pavlína
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato práce se zabývá vymezením produktu ? digitálně distribuované hudby ? a na něj se vážícím nákupním chováním. V teoretické části je popsána stručná historie digitální hudby v České republice, přičemž je kladen důraz na prodejce vzniklé v letech 2011/2012. Dále jsou specifikovány vnitřní a vnější vlivy ve vztahu k produktu, které působí na rozhodovací proces zákazníka. V praktické části jsou analyzovány prodejci MusicJet, iTunes a ClickMusic z hlediska odlišení produktu, služeb a image. Výsledky kvalitativního výzkumu identifikují motivy, které vedou zákazníky ke koupi, a dávají podněty pro projektovou část. Zde autorka práce navrhuje interaktivní osvětovou kampaň na podporu prodeje digitální hudby v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21988
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 26385


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dočkalová_2012_dp.pdf 1.690Mb PDF View/Open
dočkalová_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
dočkalová_2012_op.doc 116Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account