Návrh zvýšení návštěvnosti sportovního centra ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh zvýšení návštěvnosti sportovního centra ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Hejná, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-07T20:13:38Z
dc.date.available 2013-10-07T20:13:38Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22042
dc.description.abstract Téma mé bakalářské práce je Návrh zvýšení návštěvnosti sportovního centra ve Zlíně. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická práce rozebírá téma zdravého životního stylu, dále se zaměřuje na specifika služeb a jejich vliv na marketing. Obsahem praktické části je analýza současné situace sportovního centra ve Zlíně. Jsou zde rozebrány vnější i vnitřní faktory, které na sportovní centrum působí a kterým musí majitelé sportovního centra čelit. V závěru práce jsou uvedena doporučení, která by mohla zvýšit návštěvnost tohoto centra. cs
dc.format 71 cs
dc.format.extent 1827789 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zdravý životní styl cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject healthy lifestyle en
dc.subject marketing of services en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competition en
dc.title Návrh zvýšení návštěvnosti sportovního centra ve Zlíně cs
dc.title.alternative The Proposal to Increase Attendance of the Sport Centre in Zlín en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čada, Jan
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated Topic of my bachelor thesis is The proposal to increase attendance of the sport centre in Zlín. The work contains theoretical and practical part. Theoretical part analyzes the topic of healthy lifestyle, focusing on the specific of services and their impact on marketing. The practical part deals with the current situation of the sport centre in Zlin, followed by explanation of main external and internal factors which have an impact on the sport centre and those which owners of the centre must face. The conclusion presents recommending proposals which might increase attendance to this centre. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24232
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
hejná_2012_bp.pdf 1.743Mb PDF View/Open
hejná_2012_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
hejná_2012_op.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account