Propagace a merchandising animovaného filmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace a merchandising animovaného filmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kovařík, Vladimír
dc.contributor.author Kupilík, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-07T21:12:26Z
dc.date.available 2013-10-07T21:12:26Z
dc.date.issued 2012-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22090
dc.description.abstract Práce se zabývá tvorbou krátkého animovaného filmu složeného výhradně z děl známých malířů a následnou propagací filmu v kině a obchodech za využití současných trendů v in-store komunikaci. Teoretická práce shrnuje stručné dějiny výtvarného umění, základní principy a způsoby moderní animace, vznik filmu a vývoj kina s důrazem na kinoreklamu, merchandising a podporu v místě prodeje. Praktická část prezentuje snímek Anima Artis společně se sadou POP materiálů určených k propagaci filmu a budování značky. cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 7321183 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject film cs
dc.subject animace cs
dc.subject umění cs
dc.subject malíři cs
dc.subject Anima Artis cs
dc.subject propagace cs
dc.subject POP cs
dc.subject merchandising cs
dc.subject movie en
dc.subject animation en
dc.subject art en
dc.subject painters en
dc.subject Anima Artis en
dc.subject promotion en
dc.subject POP en
dc.subject merchandising en
dc.title Propagace a merchandising animovaného filmu cs
dc.title.alternative Promotion and Merchandising of an Animated Film en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vodička, Richard
dc.date.accepted 2012-06-15
dc.description.abstract-translated The thesis deals with himation of a short movie composed entirely of works by famous painters and subsequently with a promotion of the movie in cinemas and shops, using cur-rent trends in the in-store communication. The theoretical part summarizes a brief history of art, principles and methods of modern animation, history of film and cinema with an emphasis on advertisment, merchandising and promotion at point of sale. The practical part presents the short movie Anima Artis along with a set of POP materials used for promotion of the movie and brand building. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/189 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - 3D design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - 3D Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 27723
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
kupilík_2012_dp.pdf 6.982Mb PDF View/Open
kupilík_2012_vp.doc 84.5Kb Microsoft Word View/Open
kupilík_2012_op.doc 84Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account