Analýza spokojenosti zákazníků se sortimentem a službami CK Zlíntour trips

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků se sortimentem a službami CK Zlíntour trips

Show simple item record

dc.contributor.advisor Londová, Ivana
dc.contributor.author Konečná, Ivana
dc.date.accessioned 2013-10-08T05:29:17Z
dc.date.available 2013-10-08T05:29:17Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22290
dc.description.abstract V práci bude zkoumána spokojenost zákazníků s nabízeným sortimentem a službami CK Zlíntour trips. Bude proveden průzkum pomocí dotazníku, zjištěné informace budou zpracovány a analyzovány. Dle zjištěných výsledků bude podán návrh ke zlepšení spokojenosti zákazníků CK Zlíntour trips. cs
dc.format 56 cs
dc.format.extent 1516993 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Analýza cs
dc.subject služby cs
dc.subject sortiment cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject nabídka cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject Analysis en
dc.subject services en
dc.subject assortment en
dc.subject tourism en
dc.subject customer en
dc.subject offer en
dc.subject satisfaction en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků se sortimentem a službami CK Zlíntour trips cs
dc.title.alternative The Analysis of Customers Satisfaction with the Assortment and Services in CK Zlintour Trips en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šedová, Hana
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated In the thesis will be examined customers satisfaction with the offered assortment and the services of the travel agency Zlintour trips. The research will be done with the questionnaire and the ascertained information will be processed and analyzed. According the ascertained results the suggestion will be given in order to improve customers satisfaction. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27938
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
konečná_2012_bp.pdf 1.446Mb PDF View/Open
konečná_2012_vp.pdf 361.7Kb PDF View/Open
konečná_2012_op.pdf 392.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account