Design produktu a podpora prodeje pro skateboardovou značku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Design produktu a podpora prodeje pro skateboardovou značku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kovařík, Vladimír
dc.contributor.author Hladík, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-08T05:35:26Z
dc.date.available 2013-10-08T05:35:26Z
dc.date.issued 2012-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22298
dc.description.abstract Tato diplomová práce řeší návrh designu limitované edice skateboardů a následnou podpo-ru prodeje ve formě P.O.P. materiálu pro značku Repulse wear. V teoretické části diplo-mové práce jsou objasněny pojmy jako in-store merchandising, branding, vizuální styl a také použití a funkci P.O.P. materiálů. Praktická část práce je zaměřena na rešerše a analýzy týkající se designu produktu a použití podpory prodeje ve specializova-ných prodejnách. V projektové části se nachází popis jednotlivých produktů a P.O.P. mate-riálů včetně technického řešení. Design produktů a P.O.P. prostředky jsou navrženy dle podmínek zadavatele a splňují správné aspekty - funkce, unikátnost, cena a atraktivnost. cs
dc.format 70 cs
dc.format.extent 6106695 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject P.O.P cs
dc.subject P.O.S cs
dc.subject skateboarding cs
dc.subject skateboard cs
dc.subject mearchandesing cs
dc.subject P.O.P en
dc.subject P.O.S en
dc.subject skateboarding en
dc.subject skateboard en
dc.subject mearchandesing en
dc.title Design produktu a podpora prodeje pro skateboardovou značku cs
dc.title.alternative Product and P.O.P. Design for a Skateboarding Brand en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jakoubě, Karel
dc.date.accepted 2012-06-15
dc.description.abstract-translated This diploma work to solve solution for design of limited edition skateboards and also con-sistent sale support in form P.O.P. materials for mark of Repulse wear. In the theoretical part of this work are explaining terms as in-store merchandising, branding, visual style and also application and function P.O.P. materials. There are some search and analysis in the practical part concerning of product design and sales support in specialty shops. In the pro-ject part there is description of detailed products and P.O.P. materials including technical solution. Product design and P.O.P. resources are proposed by order conditions and meet right aspect as function, unique, price and atractivity. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/189 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - 3D design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - 3D Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 27722
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
hladík_2012_dp.pdf 5.823Mb PDF View/Open
hladík_2012_vp.doc 90Kb Microsoft Word View/Open
hladík_2012_op.doc 87.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account