Analýza konkurenceschopnosti podniku IBM ČR s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti podniku IBM ČR s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartošíková, Romana cs
dc.contributor.author Černý, Libor cs
dc.date.accessioned 2013-10-08T07:53:59Z
dc.date.available 2013-10-08T07:53:59Z
dc.date.issued 2011-12-15 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22318
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce ?Analýza konkurenceschopnosti podniku IBM ČR s.r.o.? je zhodnocení konkurenceschopnosti na základě vybraných faktorů. V teoretické části popisuji definici konkurence a konkurenceschopnosti, metody analýzy konkurenceschopnosti, vytvoření konkurenční strategie a výhody. Aplikace teoretických poznatků a metod je náplní praktické části, ve které analyzuji a posuzuji konkurenceschopnost vybraného podniku. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 1121599 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject competitive strategy en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti podniku IBM ČR s.r.o. cs
dc.title.alternative The Competitiveness Analysis of the Company IBM CR Ltd en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášková, Eva cs
dc.date.accepted 2012-06-07 cs
dc.description.abstract-translated An objective of this bachelor?s thesis ?The Competitiveness Analysis of the Company IBM ČR s.r.o.? is the evaluation of a competitive advantage based on selected factors. In the theoretical section I describe the definition of the competition and the competitiveness, methods of the competitiveness analysis, creation of the competitive strategy and advantage. The application of selected theoretical knowledge and methods is continued in the practical section, in which I analyse and describe the competitive advantage of the selected company. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27033
dc.date.submitted 2012-05-11 cs


Files in this item

Files Size Format View
černý_2012_bp.pdf 1.069Mb PDF View/Open
černý_2012_vp.pdf 110.9Kb PDF View/Open
černý_2012_op.zip 38.89Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account