1. Teoretická část: Film jako stroj na emoce 2. Praktická část: Deus happens - scénář hraného filmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Film jako stroj na emoce 2. Praktická část: Deus happens - scénář hraného filmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Janíková, Jana
dc.contributor.author Renza, Jiří
dc.date.accessioned 2013-10-08T08:03:16Z
dc.date.available 2013-10-08T08:03:16Z
dc.date.issued 2012-03-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22327
dc.description.abstract Tato práce pojednává o souvztažnosti dramatické struktury filmového díla a emocí diváka. Nabízí základní přehled poznatků z kognitivní psychologie, neuropsychologie a kognitiv-ních filmových teorií na poli percepce a emocí. Zkoumá vliv emocí na celkovou soudržnost a rytmus filmu i některé konkrétní prvky vyprávění a v neposlední řadě se snaží porovnat emocionální dopad klasické (kanonické) a abstraktní či lyrické narativní struktury. cs
dc.format 37s. (47 422znaků) cs
dc.format.extent 3049188 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Emoce cs
dc.subject pocity cs
dc.subject kognitivní psychologie cs
dc.subject neuropsychologie cs
dc.subject dramatická struktura cs
dc.subject kompozice cs
dc.subject soudržnost cs
dc.subject rytmus cs
dc.subject klasický narativ cs
dc.subject Emotions en
dc.subject feelings en
dc.subject cognitive psychology en
dc.subject neuropsychology en
dc.subject dramatic structure en
dc.subject composi-tion en
dc.subject cohesion en
dc.subject rythm en
dc.subject classical narrative en
dc.title 1. Teoretická část: Film jako stroj na emoce 2. Praktická část: Deus happens - scénář hraného filmu cs
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Film as an Emotion Machine 2. Practical Part: Deus Happens (Screenplay) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dvořáčková, Markéta
dc.contributor.referee Jurda, Aleš
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated This thesis dissertates about correlation between films? dramatic structure and percipient?s emotions. It offers basic overview of findings of cognitive psychology, neuropsychology and film theories relating to perception and emotion. It searches for the emotion?s influence on the cohesity and rythm of a film story, as well as on particular narrative features. And last but not least it tries to compare two different approaches, and thus the one of a classical (canonic) narative structure against more abstract and lyrical one. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/124 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Režie a scenáristika cs
dc.thesis.degree-discipline Directing and Screenwriting en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 27917
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-15


Files in this item

Files Size Format View
renza_2012_bp.pdf 2.907Mb PDF View/Open
renza_2012_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
renza_2012_op.zip 43.47Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account