Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.
Author: Souček, Miroslav
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Tato práce se zabývá marketingovou strategií ve společnosti Allianz pojišťovna a.s. Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii, zhodnotit a navrhnout možné změny pro zlepšení současného stavu s využitím teoretických poznatků. Práce je rozdělena do teoretické a praktic-ké části. Teoretická část se zabývá poznatky získanými z odborné literatury, vlastními zna-lostmi a jejich využitím v praxi. Praktická část zkoumá a analyzuje současný stav ve společ-nosti, stanovené marketingové cíle, hodnotí a porovnává získané informace a pomocí teoretic-kých poznatků určit volbu vhodné strategie. Jedním z hlavní údaji bude probíhající kampaň pro podporu strategie společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22330
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: C 27052


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
souček_2012_bp.pdf 2.039Mb PDF View/Open
souček_2012_vp.pdf 87.82Kb PDF View/Open
souček_2012_op.pdf 43.58Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account