Návrh komunikačního plánu servisních služeb společnosti PENTO, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu servisních služeb společnosti PENTO, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juráň, Lubomír
dc.contributor.author Koláříková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-08T08:52:25Z
dc.date.available 2013-10-08T08:52:25Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22360
dc.description.abstract Bakalářská práce bude obsahovat návrh komunikačního plánu pro vybranou činnost společnosti PENTO, s.r.o. V teoretické části bude krátké seznámení s pojmy marketing, komunikační plán, strategická analýza a marketingový výzkum. V praktické části bude provedena analýza současného stavu podniku pomocí některých ekonomických analýz. Nejprve bude v těchto částech provedena SWOT analýza a rozbor konkurence i zákazníků. Poté proběhne zjištění stávajícího komunikačního mixu a bude proveden výzkum efektivnosti komunikačních aktivit. Následně bude v analytické části sestaven komunikační plán s rozpočtem a časovým plánem na jeden podnikatelský rok. Závěrem práce bude doporučení a zhodnocení efektivnosti navrhovaných změn. cs
dc.format 76 cs
dc.format.extent 2921514 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject opravárenství cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject repairs en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing plan en
dc.title Návrh komunikačního plánu servisních služeb společnosti PENTO, s.r.o. cs
dc.title.alternative The Proposal of Communication Plan of Service in PENTO, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated Bachelor work will include the proposal of communication activities of selected activities of company PENTO, s.r.o. In the theoretical part will be introduced with important terms such as marketing, communication plan, strategy analysis and marketing research. The current status of business with some economic analyses will be analyzed in the practical part. First of all the SWOT analysis and analysis of customer and competition will be performed. Then existing communication mix will determine and research of efficiency communication activities will be made. Subsequently communication plan with budget and schedule for one business year will be compiled. Recommendation and evaluation of efficiency of the proposed changes will be at the end of work. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27937
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
koláříková_2012_bp.pdf 2.786Mb PDF View/Open
koláříková_2012_vp.pdf 324.4Kb PDF View/Open
koláříková_2012_op.pdf 768.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account