Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o.
Author: Trojáková, Martina
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci se zákazníky ve společnosti JIŘÍ BLAHA s.r.o., malého podniku, který je specializovaný na prodej a montáž plastových dveří a oken. První část je věnována především teoretickým pojmům získaných z dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. V praktické části je představena společnost a provedena analýza jednotlivých komunikačních prostředků. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení pro společnost JIŘÍ BLAHA s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22384
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 24452


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trojáková_2012_bp.pdf 6.040Mb PDF View/Open
trojáková_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
trojáková_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account