Analýza distribučních cest firmy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza distribučních cest firmy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Pavelková, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-08T12:25:47Z
dc.date.available 2013-10-08T12:25:47Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22416
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo vypracovat analýzu distribuce a distribučních cest firmy XY. Jedná se o firmu, která se zabývá velkoobchodním, maloobchodním a internetovým prodejem hraček. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu bakalářské práce. Je zde objasněno vše, co se týká distribuce, distribučních cest a ostatních pojmů s tím souvisejících. Analytická část se zabývá charakteristikou společnosti a jejím vývojem. Jsou zde popsány produkty a služby, které firma poskytuje. Hlavní část je však tvořena analýzou distribučních cest společnosti XY. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro budoucí vývoj firmy v oblasti distribuce. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 1859703 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Distribuce cs
dc.subject distribuční cesty cs
dc.subject distribuční mezičlánky cs
dc.subject distribuční strategie cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject velkoobchod cs
dc.subject obchodní zástupci cs
dc.subject internetový prodej cs
dc.subject logistika cs
dc.subject Distribution en
dc.subject distribution channels en
dc.subject distribution interfaces en
dc.subject distribution strategy en
dc.subject retail en
dc.subject wholesale en
dc.subject sales representatives en
dc.subject online sales en
dc.subject logistics en
dc.title Analýza distribučních cest firmy XY cs
dc.title.alternative Analysis of Distribution Channels of Company XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated In this bachelor thesis I want to make an analysis of distribution channels of company XY. This is the company that is engaged in wholesale, retail and internet sales of toys. Theoretical part of this thesis focuses to study the literature. The analytical part deals with the characteristic and development of the company. There are described products and services that the firm provides. The main part is made up of distribution channels analysis of XY. In the final part are presented my advices for the future development of company in the distribution. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27958
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
pavelková_2012_bp.pdf 1.773Mb PDF View/Open
pavelková_2012_vp.pdf 350.7Kb PDF View/Open
pavelková_2012_op.pdf 749.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account