Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o.
Author: Ptáček, Michal
Advisor: Krenar, Petr
Abstract: Bakalářská práce na téma: Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o. bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou popsány pojmy, které souvisí se strategickým řízením firmy s ohledem na podnikání malé a střední firmy. V praktické části práce bude popsána firma Karop s.r.o. Pro zmapování vnitřního a vnějšího prostředí firmy budou využity analýzy 7S, PEST, Porterova analýza konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz budou přijaty závěry pomocí SWOT analýzy. Pro zlepšení současné situace bude zvolena optimální strategie pro rozvoj firmy Karop s.r.o. s ohledem na návratnost daného konceptu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22518
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 27974


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ptáček_2012_bp.pdf 1.695Mb PDF View/Open
ptáček_2012_vp.pdf 699.9Kb PDF View/Open
ptáček_2012_op.pdf 679.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account