Komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Doan, David
dc.date.accessioned 2013-10-08T16:27:10Z
dc.date.available 2013-10-08T16:27:10Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22528
dc.description.abstract Výstupem diplomové práce je vypracování komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje. Cílem je nejprve identifikovat priority registrovaných firem v otázkách exportu a propagace Katalogu v zahraničí. Na základě výsledků dotazníkového výzkumu pak navrhnout rozšíření portfolia služeb poskytovaných pod záštitou Katalogu. Součástí projektové části je návrh efektivní strategie oslovení potenciálních uživatelů portálu v ČR i zahraničí, včetně způsobu měření její efektivity. Teoretická část pak popisuje jednotlivé prvky komunikační strategie, proces realizace marketingového výzkumu a konečně podnikatelské prostředí ve Zlínském kraji, včetně informací týkajících se inovačního potenciálu a ekonomické orientaci podniků působících v kraji. cs
dc.format 122 cs
dc.format.extent 3364788 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zlínský kraj cs
dc.subject podnikatelská sféra cs
dc.subject inovační potenciál cs
dc.subject Katalog firem Zlínského kraje cs
dc.subject Technologické inovační centrum cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Keywords: Zlín Region en
dc.subject business environment en
dc.subject innovation potential en
dc.subject Catalogue of companies in the Zlín Region en
dc.subject Technology Innovation Centre en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.title Komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje cs
dc.title.alternative Communication Strategy of the Catalogue of Companies in the Zlín Region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2012-10-09
dc.description.abstract-translated This thesis aims to develop a communication strategy for the Catalogue of companies of the Zlín Region. The goal is firstly to identify the priorities of registered companies in terms of their export and promotion of the Catalogue abroad. Based on the results of the questionnaire survey, the portfolio extension of the services provided under the auspices of the Catalogue will be suggested. In the Project part, the author proposes effective strategy how to reach potential portal users both in the CR and abroad, including ways of measuring its efficiency. The theoretical part describes particular features of a communication strategy, marketing research implementation process and finally business environment in the Zlín Region, including information relating to its innovation potential and economic orientation of businesses operating within the Region. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26383
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
doan_2012_dp.pdf 3.208Mb PDF View/Open
doan_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
doan_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account