dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Petrová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:32:32Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T05:32:32Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2259
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o problematice sponzoringu v neziskovém sektoru. Na úvod představuje pojmy související s problematikou neziskových organizací a možností jejich financování. Přibližuje metody fundrisingu a sponzoringu. V praktické části seznamuje s konkrétní neziskovou organizací - dětským pěveckým souborem Ondrášek. Zabývá se marketingovým mixem organizace, analýzou způsobu financování a analýzou sponzoringových aktivit. V konečné fázi přináší konkrétní návrhy pro zefektivnění komunikace. |
cs |
dc.format |
52 stran, 4 strany příloha |
cs |
dc.format.extent |
1061429 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sponzoring Neziskový sektor Neziskové organizace Marketingový mix Analýza způsobu financování Analýza sponzoringových aktivit Komunikace
|
cs |
dc.subject |
Sponsoring Non-profit sector Non-progit organization Marketing mix Analyse of financial income Analyse of sponsoring activities Communication
|
en |
dc.title |
Sponzoring pro neziskový sektor - dětský pěvecký sbor Ondrášek |
cs |
dc.title.alternative |
Sponsoring for non-profit sector - Youth choir Ondrášek |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2006-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on the topic of sponzoring in non-profit sector. Firsty it introduces concepts connected with the subject of NGOs and their financing proces. It presents the posibility of sponsoring and fundraising. In the practical part the attention is payed on the introduction of concrete NGO - youth choir Ondrasek form Novy Jicin. The spheres of marketing mix, analyses of financial income and sponsoring activities are shown. Finally the layouts of concrete projects supporting effective communication are mentioned. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2637
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|