Analýza komunikačního mixu vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Nesvadbík, Lukáš
dc.date.accessioned 2013-10-08T19:59:07Z
dc.date.available 2013-10-08T19:59:07Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22615
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu vybrané organizace a následná opatření vedoucí ke zlepšení celkového stavu komunikačního mixu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho jednotlivých nástrojů získaných z knižních a elektronických zdrojů. V praktické části jsou tyto nástroje komunikačního mixu analyzovány a na základě této analýzy navrhována doporučení vedoucí k jeho zlepšení. cs
dc.format 57 s. cs
dc.format.extent 6148413 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject public relations cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject personal selling en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.title Analýza komunikačního mixu vybrané firmy cs
dc.title.alternative The Analysis of the Communication Mix of the Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on analyzing of the communication mix of selected organization and subsequent precaution leading to improve the overall condition of the communication mix. The work si divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the definition of marketing communication, communication mix and its individua tools obtained from books and electronic sources. In the practical part, these fools of communication mix are analyzed and based ond this analysis, later proposed to recommendations leading to an overall improvement in communication mix. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27417
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-11


Files in this item

Files Size Format View
nesvadbík_2012_bp.pdf 5.863Mb PDF View/Open
nesvadbík_2012_vp.pdf 87.50Kb PDF View/Open
nesvadbík_2012_op.pdf 42.69Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account