Digitální média a jejich využití v reklamní kampani

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální média a jejich využití v reklamní kampani

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Vaňková, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-08T20:43:44Z
dc.date.available 2013-10-08T20:43:44Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22638
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou digitálních médií a mobilního marketingu. V teoretické části se zaměřuji na rozdělení a využití jednotlivých digitálních médií a pře-devším pak na oblast mobilního marketingu. Popisuji příklady využití mobilních aplikací v reklamních kampaních u nás a v zahraničí. Problematiku se snažím zhodnotit na základě hloubkových rozhovorů s odborníky v oboru. Na základě zjištěných informací pak připra-vuji kampaň s využitím mobilních aplikací a dalších digitálních médií. cs
dc.format 99, 158 123 cs
dc.format.extent 5660327 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mobilní marketing cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject digitální média cs
dc.subject chytrý telefon cs
dc.subject mobilní zařízení cs
dc.subject rozšířená realita cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject značka cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Mobile marketing en
dc.subject mobile application en
dc.subject digital media en
dc.subject smartphone en
dc.subject mobile device en
dc.subject augment-ed reality en
dc.subject depth interview en
dc.subject brand en
dc.subject propagation en
dc.title Digitální média a jejich využití v reklamní kampani cs
dc.title.alternative Digital Media and Their Role in Advertising - Mobile Marketing en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-10-08
dc.description.abstract-translated The thesis deals with problems of digital media and mobile marketing. In the theoretical part is focused on the segmentation and usage of digital media and especially in the area of mobile marketing. Describe examples of the use of mobile application in advertising cam-paigns in Czech and foreign countries. The issue I'm trying to evaluate on the basis of in-terviews with experts in the field of digital media. Based on the information I'm preparing campaign with usage of mobile applications and other digital media. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26475
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
vaňková_2012_dp.pdf 5.398Mb PDF View/Open
vaňková_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
vaňková_2012_op.doc 117Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account