Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny |
| Autor: |
Němcová, Olga
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace Kliniky tradiční čínské medicíny v Praze a návrhem možné propagační strategie. V teoretické části se autorka věnuje definici tradiční čínské medicíny, její historii a metodám léčby. Také zde popisuje teorii marketingové komunikace, problematiku segmentace trhu a jednotlivé části komunikačního mixu, s důrazem na public relations. Praktická část analyzuje předchozí a současnou komunikaci Kliniky tradiční čínské medicíny a navrhuje pro její účely ideální komunikační mix, na základě monitoringu médií a dostupných informací o dané oblasti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2296
|
|
Datum:
|
2006-05-10 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2026
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2636
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet