Analýza spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Ingr, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:46:54Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:36Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2297
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden na přelomu let 2005/2006 a zjišťoval spokojenost zákazníků s firmou Colorlak, a.s. Součástí práce jsou doporučení, která by mohla pomoci při řešení existujících problémů společnosti. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 562357 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject marketing cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject marketing en
dc.subject customers satisfactions en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of customer's satisfaction with the company Colorlak,a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Zuzana
dc.date.accepted 2006-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with issue of customers' satisfaction, that becomes an important factor of company's success. In the theoretical part of this work there are theoretical outlets that point out at the importance of customers' satisfaction and its function at this time. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made on the break of 2005/2006 years. The research found out the customers' satisfaction with the company Colorkak a.s. A part of work are recommendations, that could help to resolve existing problems of the company. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 3827
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ingr_2006_bp.pdfBlocked 549.1Kb PDF View/Open
ingr_2006_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
ingr_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account