Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ševčíková, Lenka
dc.contributor.author Novotný, Vilém
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:47:11Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2298
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o prodejních a marketingových aktivitách v konkrétní české firmě. Dále zde popisuji jejich celkový vliv na firemní konkurenceschopnost. V první části je rozbor relevantních teoretických pramenů. V druhé části je analytické zpra-cování daných aktivit v konkrétní firmě, kde je navíc Čerpací stanice Kelčice s.r.o. před-stavena a kde jsou uvedena doporučení pro tuto společnost a závěr. V přílohách jsou někte-ré tabulky, grafy a fotografie podrobněji popsané v analytické části. cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 1559386 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
dc.subject prodej cs
dc.subject marketing cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject místo cs
dc.subject propagace cs
dc.subject čerpací stanice cs
dc.subject Sale en
dc.subject marketing en
dc.subject competitive strength en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject patrol station en
dc.title Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost cs
dc.title.alternative The Sell and Marketing Activities Analysis of Company Čerpací stanice Kelčice s.r.o. and its Influence to its Competitive Strengths en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2006-06-13
dc.date.vskp-available 2036-05-19
dc.description.abstract-translated This bachelor task is about sales and marketing activities in a particular czech company. Further I described the influence of sales and marketing activities on company's competi-tive strength. In the first part are analyzed relevant theoretical sources. In the second part is the analytical elaboration of existing activities in a concrete company, the company is in-troduced, some recommendations and the close. In encloses are some tables, graphs and some internal documents that has been described in the analytic part of this task. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1595
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
novotný_2006_bp.pdfBlocked 1.487Mb PDF View/Open
novotný_2006_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
novotný_2006_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account