Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu
Author: Mrlinová, Lenka
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tématem mé bakalářské práce je Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpra-cována literární rešerše na téma značka, privátní značka a postoje spotřebitelů ke značkám. Praktická část je zaměřena na analýzu privátních značek na českém trhu a průzkum postojů spotřebitelů k těmto značkám. Na základě dotazníkového šetření byly definovány hypoté-zy, jejichž pravdivost je v další části práce ověřována. V závěru práce je navrženo doporu-čení pro zlepšení prezentace privátních značek na českém trhu. Cílem práce je odhalit, zda český zákazník vnímá rozdíl mezi privátní značkou a značkou výrobce, a na základě výsledků navrhnout doporučení pro zlepšení prezentace privátních značek na českém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23017
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 24241


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mrlinová_2012_bp.pdf 2.619Mb PDF View/Open
mrlinová_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
mrlinová_2012_op.doc 78Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account