Strategie rozvoje mikroregionu Střední Haná v oblasti cestovního ruchu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Schneider, Jaromír
|
|
dc.contributor.author |
Skoupilová, Yveta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T09:12:30Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T09:12:30Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23046
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je vypracovat strategii rozvoje mikroregionu Střední Haná v oblasti cestovního ruchu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol osvětlit oblasti jako je marketing, cestovní ruch a také marketingový nástroj marketingová komunikací, které jsou podkladem pro vypracování praktické části. Praktická část obsahuje vyhodnocení analytických údajů, které byly zjištěny pomocí dotazníkového šetření a přímých rozhovorů se starosty jednotlivých obcí. Takto získané informace byly roztříděny pomocí SWOT analýzy. Na základě toho jsou navrženy strategie rozvoje cestovního ruchu pro daný mikroregionu, jejichž přínosy a rizika byly následně zhodnoceny na konci bakalářské práce. |
cs |
dc.format |
72 s. 6 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1811309 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
mikroregion
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
microregion
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Strategie rozvoje mikroregionu Střední Haná v oblasti cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
The Strategy of Development of Microregion Střední Haná in Tourism District |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kopečková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my bachelor's thesis is to work out strategy of development of microregion Střední Haná in tourism district. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The aim of the theoretical is to introduce areas such as marketing, tourism and also marketing tool ? marketing communication, which are basis of working out practical part. The practical part includes evaluation of the analytic figures, which were founded by the survey and interviews with mayors of villages. This information was selected by SWOT analysis. On the basis of this, the strategies of development of tourism for microregion are designed, whose benefits and threats were after that evaluated at the end of the thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24250
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account