Analýza marketingových aktivit mikroregionu Lipensko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit mikroregionu Lipensko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Školoudík, František
dc.date.accessioned 2013-10-09T10:48:12Z
dc.date.available 2013-10-09T10:48:12Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23099
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit mikroregionu Lipensko. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se regionálního rozvoje a marketingo-vých činností, praktická část obsahuje charakteristiku konkrétního mikroregionu ? mikro-regionu Lipensko, okolních mikroregionů a SWOT analýzu, která představuje hlavní pod-klad pro závěrečnou část a splnění cílů práce, tedy navrhnutí vhodných opatření pro rozvoj mikroregionu. cs
dc.format 68 s. (91 911 znaků). cs
dc.format.extent 1693588 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject regionální rozvoj cs
dc.subject region cs
dc.subject strategická marketing cs
dc.subject mikroregion Lipensko cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject regional development en
dc.subject region en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject micro region Lipensko en
dc.title Analýza marketingových aktivit mikroregionu Lipensko cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Activities in the Mikroregion Lipensko en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Füry, Marian
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The topic of this Bachelor thesis is an analysis of marketing activities in the micro region Lipensko. The theoretical part explains basic terms related to regional development and marketing activities, practical part deals with the characteristics of particular micro region ? micro region Lipensko, the neighbouring micro regions and the SWOT analysis, which represents the main base for closing part and fulfilment of the aims, consequently the sug-gestion of suitable steps for the micro region?s development. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24217
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
školoudík_2012_bp.pdf 1.615Mb PDF View/Open
školoudík_2012_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
školoudík_2012_op.doc 80.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account