Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky
Author: Machula, Pavel
Advisor: Šilhánová, Jana
Abstract: Tématem bakalářské práce je analýza konkurence firmy XYZ se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je zpracován vhodný teoretický podklad k tématu na základě poznatků z odborné literatury. Ve druhé, praktické části jsou nejprve provedeny modelové analýzy za použití SWOT analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil a poté následuje analýza konkurentů společnosti. Nakonec je proveden marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, zaměřený na znalost firmy vzhledem k vybraným konkurentům. Po vyhodnocení daných analýz jsou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23176
Date: 2012-05-31
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 28225


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
machula_2012_bp.pdf 1.765Mb PDF View/Open
machula_2012_vp.pdf 330.2Kb PDF View/Open
machula_2012_op.pdf 365.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account