1. Teoretická část: Střih v sekvenčních technologiích a jeho rozdíly v rámci forem 2. Praktická část: Amputace

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Střih v sekvenčních technologiích a jeho rozdíly v rámci forem 2. Praktická část: Amputace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškal, Libor
dc.contributor.author Veselý, Filip
dc.date.accessioned 2013-10-09T14:34:59Z
dc.date.available 2013-10-09T14:34:59Z
dc.date.issued 2012-03-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23225
dc.description.abstract Tématem teoretické části bakalářské práce je střih v sekvenčních technologiích a jeho rozdíly v rámci formy. V kompilační částí se práce zabývá historickým vývojem technologie sekvenčního snímání. Poté se dostává ke srovnání profese obrazového střihače a střihové skladby při sekvenčním snímání s profesí střihače postprodukčního a střihové skladby záběrovým způsobem snímaného díla. Zde vytváří vlastní poznatky, které dále prohlubuje v poslední kapitole. Ta se věnuje rozdílům skladby v závislosti na formě daného sekvenčně snímaného pořadu. Praktickou částí je film Amputace. cs
dc.format 30 s. (38 307 znaků) cs
dc.format.extent 737862 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Obrazový střih cs
dc.subject sekvenční technologie cs
dc.subject film cs
dc.subject Technical Director en
dc.subject multiple-camera setup en
dc.subject film en
dc.title 1. Teoretická část: Střih v sekvenčních technologiích a jeho rozdíly v rámci forem 2. Praktická část: Amputace cs
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Live Editing and Its Differences in different Forms 2. Practical Part: Amputation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Labík, Ludovít
dc.date.accepted 2012-06-13
dc.description.abstract-translated The topic of the theoretical part is live editing and its differences in the forms. First, this thesis describes historical background of the multiple-camera setup, which leads it to the comparison between technical director?s and editor?s profession. Here it generates its own conclusions and finally compares live editing of different TV programme forms. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/124 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Střih a zvuk cs
dc.thesis.degree-discipline Editing and Sound en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 26404
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-15


Files in this item

Files Size Format View
veselý_2012_bp.pdf 720.5Kb PDF View/Open
veselý_2012_vp.doc 109.5Kb Microsoft Word View/Open
veselý_2012_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account