Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Létalová, Petra
dc.contributor.author Talašová, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:58:13Z
dc.date.available 2010-07-14T05:58:13Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2322
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá jednotlivými specifiky klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře. Kvalita briefu rozhoduje ve velké míře o úspěšnosti komunikační kampaně a zároveň také o vzájemné komunikaci mezi klientem a agenturou. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu řešené problematiky vypracovat návrh ideální podoby klientského a agenturního briefu. cs
dc.format 110 s., 11 s. příloh cs
dc.format.extent 1035571 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject komunikační agentura cs
dc.subject klientský brief cs
dc.subject agenturní brief cs
dc.subject tendr cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject communication agency en
dc.subject client brief en
dc.subject agency brief en
dc.subject tender en
dc.title Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře cs
dc.title.alternative The specifics of client and agency brief in communication agencies en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.description.abstract-translated Specifics of client and agency brief in communication agencies are the topics of this diploma thesis. The quality brief adjudicate about effectively of communication campaign in big measurement and some time is basic good relationship between client and his communication agency. Proposal project of ideal versions of client and agency brief on basic analyses at present state are purposes of this diploma thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2741
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
talašová_2006_dp.pdfBlocked 1011.Kb PDF View/Open
talašová_2006_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
talašová_2006_op.doc 40Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account