Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zmeškal, Bohuslav
dc.contributor.author Javořík, Pavel
dc.date.accessioned 2013-10-09T19:30:11Z
dc.date.available 2013-10-09T19:30:11Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23425
dc.description.abstract Práce se zabývá identifikováním a rozčleněním jednotlivých cílových skupin zákazníků dle jejich významu pro firmu Trim s.r.o. Tyto cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických kritérií, jež umožňují přímou komunikaci s nimi. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a také četby odborné literatury, které umožní identifikování cílových skupin. V praktické části bude představena jak firma, tak také její současné postavení na trhu a důležité ekonomické analýzy. Na základě zjištěných skutečností bude rozhodnuto o prioritní cílové skupině a komunikaci nejen s ní, ale i s ostatními segmenty. V samotném závěru bude navrhnuto řešení. cs
dc.format 49 s. (53 153 znaků) cs
dc.format.extent 2101120 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject segment cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject budování vztahů cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject target group en
dc.subject segment en
dc.subject customers en
dc.subject communication en
dc.subject buildings relationships en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi cs
dc.title.alternative Identifying Customers of Company TRIM s.r.o. and Proposal for Communicating with them en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on identification and segment individual customers' target groups acording to their importance for company Trim s.r.o. These targetsegments will be create based on specific criteriathat allow direct communication with them. In the theoretical part of the findings will be processed from the study and fading literature that will enable identify target groups. In the practical part will will be presented company as well as the company's current target groups and communication with them and other segments. In the end will be suggested solution. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 28049
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
javořík_2012_bp.pdf 2.003Mb PDF View/Open
javořík_2012_vp.pdf 525.9Kb PDF View/Open
javořík_2012_op.pdf 379.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account