Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Felkel, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-14T06:06:26Z
dc.date.available 2013-05-13T23:00:26Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2344
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy MORA MORAVIA zaměřenou na vybrané segmenty zákazníků. Pro charakteristiku a stanovení nákupních záměrů těchto segmentů jsou využívány výsledky analýzy rozsáhlého marketingového výzkumu, který byl realizován externí marketingovou agenturou. Projekt komunikační strategie je rozdělen podle segmentů zákazníků, kterých se týká. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou projektu. cs
dc.format 96 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2763669 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject event marketing en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o. cs
dc.title.alternative Communication strategy project aimed at selected target groups of MORA MORAVIA, s.r.o. customers en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ogoun, Luděk
dc.date.accepted 2006-06-02
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the communication strategy of MORA MORAVIA company, which aims at selected customer segments. For the characteristics and formulation of the purchasing preferences of these segments are used the results of the comprehensive marketing research, which was carried out by an external marketing agency. The communication strategy project is divided according to customer segments it refers to. The conclusion of the thesis contains a cost and a hazard operation study. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3839
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
felkel_2006_dp.pdfBlocked 2.635Mb PDF View/Open
felkel_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
felkel_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account