Analýza postavení podniku RV Fashion Style s.r.o. v konkurenčním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postavení podniku RV Fashion Style s.r.o. v konkurenčním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Volek, René
dc.contributor.author Hladký, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-09T20:59:50Z
dc.date.available 2013-10-09T20:59:50Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23480
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma ?Analýza postavení podniku RV Fashion Style s.r.o. v konkurenčním prostředí? se zabývá analyzováním situace firmy na trhu. V teoretické části jsou vymezeny základní používané analýzy v oblasti vnitřního a vnějšího prostředí podniku a problematika marketingového výzkumu. V praktické části jsou použity konkrétní analýzy probrané v teoretické části a je využit sběr informací pomocí dotazníku. Na základě analýz a dotazníku jsou v práci zjištěny a zformulovány doporučení pro firmu. cs
dc.format 72 s. (98083 znaků) cs
dc.format.extent 2716640 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces model en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject competitive environment en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza postavení podniku RV Fashion Style s.r.o. v konkurenčním prostředí cs
dc.title.alternative Analysis of Position in RV Fashion Style Ltd. in Competitive Environment. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Konečný, Jiří
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis on theme ?Analysis of Position in RV Fashion Style s.r.o. in Competitive Environment? deals with the analysis of company in the market. In the theoretical part are defined basic analysis of internal and external environment of the company and marketing research. In the practical part are used specific analysis that are discribed in the theoretical part and collection of information using a questionnaire. Based on the analysis and the questionnaire, the recomendations are identified and formulated for RV Fashion Style, s.r.o. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27366
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-11


Files in this item

Files Size Format View
hladký_2012_bp.pdf 2.590Mb PDF View/Open
hladký_2012_vp.pdf 46.20Kb PDF View/Open
hladký_2012_op.pdf 117.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account