Marketing a propagace Státního zámku Vranov nad Dyjí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace Státního zámku Vranov nad Dyjí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Hotařová, Tamara
dc.date.accessioned 2013-10-10T15:06:15Z
dc.date.available 2013-10-10T15:06:15Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23505
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingem Státního zámku Vranov nad Dyjí. Teoretická část poskytuje teoretická fakta o památkové péči v České republice a marketingu památkových objektů. V praktické části je definován marketingový mix zámku Vranov, na který navazuje marketingový výzkum, jehož cílem je identifikovat silné a slabé stránky produktu. Projektová část představuje soubor dílčích návrhů na odstranění zjištěných nedostatků a zkvalitnění, popř. rozšíření portfolia služeb. cs
dc.format 89 s. (144 642 znaků) cs
dc.format.extent 1488179 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject návštěvník cs
dc.subject organizované prohlídky cs
dc.subject památková péče cs
dc.subject památkový objekt cs
dc.subject průvodce cs
dc.subject hrad cs
dc.subject zámek cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject visitor en
dc.subject organized tours en
dc.subject heritage preservation en
dc.subject heritage site en
dc.subject guide en
dc.subject castle en
dc.subject chateau en
dc.title Marketing a propagace Státního zámku Vranov nad Dyjí cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of the Vranov nad Dyjí State Chateau en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with marketing of the Vranov nad Dyji State Chateau. The theo-retical part provides theoretical facts about the heritage preservation in the Czech republic and marketing of the heritage sites. The analytical part defines marketing mix of Vranov Chateau which is followed by marketing research. Its aim is to identify the strengths and weaknesses of the product. The project presents a set of proposals to eliminate the identi-fied deficiencies and improve or extend the service portfolio. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32442
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
hotařová_2013_dp.pdf 1.419Mb PDF View/Open
hotařová_2013_vp.pdf 52.82Kb PDF View/Open
hotařová_2013_op.pdf 55.11Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account