Integrovaná marketingové komunikace - aplikace na vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrovaná marketingové komunikace - aplikace na vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Integrovaná marketingové komunikace - aplikace na vybrané firmě
Author: Klingová Robešová, Jana
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na stanovení koncepce integrované marketingové komunikace v prostředí konkrétní firmy působící na trhu informačních technologií. V práci jsou teoreticky zachyceny veškeré faktory související s integrovanou marketingovou komunikací, jako je image značky, součásti strategie firmy, korporátní identita a další. Teoretické poznatky jsou aplikovány na prostředí konkrétní firmy. V práci jsou zachyceny jednak faktory interního prostředí, ale rovněž prvky ovlivňující vývoj značky z vnějšího prostředí, v němž firma působí. Projektová část obsahuje návrh koncepce integrace marketingové komunikace dané značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23508
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 32494


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
klingová robešová_2013_dp.pdf 1.672Mb PDF View/Open
klingová robešová_2013_vp.pdf 54.91Kb PDF View/Open
klingová robešová_2013_op.pdf 217.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account