Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.
Author: Kerbrová, Barbora
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce pojednává o projektu marketingového plánování Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá stěžejními pojmy dané problematiky jako je marketingové plánování, marketing lázeňství, analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů marketingu služeb a řízení rizik. Praktická část se zabývá již samotnou analýzou sirnatých lázní v Ostrožské Nové Vsi. Nejprve je popsán systém lázeňství, a následně, za pomocí uvedených analýz, definováno postavení lázní. Z uvedených analýz jsou následně navrženy strategické cíle formou návrhů projektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23570
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: B 29753


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kerbrová_2013_dp.pdf 3.191Mb PDF View/Open
kerbrová_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
kerbrová_2013_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account