Marketingový plán firmy MANAG, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy MANAG, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán firmy MANAG, a.s.
Author: Manová, Lada
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán stavební spoelčnosti MANAG, a.s. V teoretické části je zpracována literární rešerše týkající se problematiky marketingového plánu. V praktické části jsou zhodnoceny stávající marketingové činnosti společnosti a následně jsou provedeny marketingové situační analýzy, a to SLEPTE analýza, analýza konkurence z hlediska marketingových činností a SWOT analýza. Získané podklady jsou využity k sestavení projektu marketingového plánu. Projekt je podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23587
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 29693


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
manová_2013_dp.pdf 2.332Mb PDF View/Open
manová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
manová_2013_op.pdf 606.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account