Klíčové komunikační kompetence vedoucího pracovníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klíčové komunikační kompetence vedoucího pracovníka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Hradečná, Erika
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:26:54Z
dc.date.available 2013-10-10T18:26:54Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23618
dc.description.abstract Tato diplomová práce na téma Klíčové komunikační kompetence vedoucího pracovníka je tvořena třemi částmi - teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena především na komunikaci. Také věnuje pozornost asertivnímu chování, konfliktům a jejich řešení a způsobům jednání manažera. Praktická část je průzkumnou sondou, zaměřující se na způsob komunikace vedoucího pracovníka společnosti XY, jako osobu jednající s podřízenými pracovníky. Projektová část navazuje na praktickou a zabývá se návrhem jak vhodně a účelně komunikovat se zaměstnanci. cs
dc.format 92 s. (127 162 znaků) cs
dc.format.extent 2566067 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject asertivita cs
dc.subject konflikt cs
dc.subject manažerská komunikace cs
dc.subject jednání manažera cs
dc.subject Communication en
dc.subject Interview en
dc.subject Assertiveness en
dc.subject Conflict en
dc.subject managerial communication en
dc.subject Discussions of Manager en
dc.title Klíčové komunikační kompetence vedoucího pracovníka cs
dc.title.alternative Key Communication Competence of a Manager en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated This diploma work with the topic Key Communication Competence of Manager is divided into three parts - the theoretical part, the practical one, and the project. The theoretical part is focused on the communication. Also indicated assertive behavior, conflict resolution and ways of dealings manager. The practical part is the exploratory probe, which is focusing the communication of manager of the firm XY, as a person acting with subordinate staff. The project builds on the practical part deals with the design and how to properly and effectively communicate with employees. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 32406
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
hradečná_2013_dp.pdf 2.447Mb PDF View/Open
hradečná_2013_vp.pdf 53.38Kb PDF View/Open
hradečná_2013_op.pdf 56.47Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account