Marketingová komunikace řeznictví Globus

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace řeznictví Globus

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace řeznictví Globus
Author: Holečková, Marcela
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací obchodního řetězce Globus. Cílem je připravit návrh strategie a komunikačního mixu pro řeznictví, která tento řetězec ve svých hypermarketech provozuje. Celkové téma této práce je reakcí na aktuální trend v komunikaci maloobchodních řetězců a to čerstvost a kvalitu potravin. Teoretická část je věnována vymezení klíčových pojmů jako značka, privátní značka, cho-vání zákazníka a komunikačnímu mixu obvyklému pro maloobchodní řetězce. V praktické části je rozsáhlá analýza stanovených konkurentů, které zasahuje jak jejich produktový mix, tak i marketingové nástroje. Fakta zjištěná v analýze jsou podpořena kvalitativním výzkumem se zákazníky hypermarketů Globus. Projektová část pak pracuje s konkrétním návrhem na komunikační mix, který bude odpovídajícím způsobem reprezentovat řeznictví Globus a zajistí nejen obecnou informovanost, ale i akvizici nových zákazníků, kteří v současné době preferují jiná nákupní místa.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23631
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32492


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
holečková_2013_dp.pdf 3.336Mb PDF View/Open
holečková_2013_vp.pdf 52.57Kb PDF View/Open
holečková_2013_op.pdf 53.95Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account