Internetová generace jako cílová skupina značky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Internetová generace jako cílová skupina značky

Show full item record

No preview available
Title: Internetová generace jako cílová skupina značky
Author: Bradáčová, Andrea
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Diplomová práce se věnuje komunikaci značky k internetové generaci jako své cílové skupině. V teoretické části jsou shrnuty východiska z oblastí historického vývoje generací, komunikace značky s internetovou generací a sociálních médií jako nástroji pro marketing. Praktická část se zabývá analýzou dosavadní online komunikace na sociálních médiích vybrané značky a srovnání s konkurencí. Výsledkem je SWOT analýza a profil cílové skupiny. Projekt je zaměřen na návrh strategie pro komunikaci značky s cílovou skupinou skrze sociální média a konkrétní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23637
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bradáčová_2013_dp.pdf 2.909Mb PDF View/Open
bradáčová_2013_vp.pdf 75.02Kb PDF View/Open
bradáčová_2013_op.pdf 54.54Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account