Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky

Show full item record

No preview available
Title: Corporate Citizenship a jeho využití při budování image značky
Author: Vlková, Michaela
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Práce se zabývá především analýzou, hodnocením a propojením jednotlivých prvků Corpo-rate Citizenship zvolené firmy s image značky a její komunikací. Teoretická část definuje a objasňuje jednotlivé prvky hlavního tématu, image a problematiku B2B trhů. Praktická část se kromě zmíněného zaměřuje na výzkum postoje komunity k firmě a jejich porovnání v rámci nadnárodního charakteru. V projektové části jsou již ke zjištěným nedostatkům navrhovaná řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23644
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vlková_2013_dp.pdf 2.407Mb PDF View/Open
vlková_2013_vp.pdf 54.83Kb PDF View/Open
vlková_2013_op.pdf 330.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account