Marketingový mix farmaceutického produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix farmaceutického produktu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix farmaceutického produktu
Author: Grygarová Zenzingerová, Jana
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Práce je zaměřena na analýzu aktuální pozice léčiva na předem definovaném trhu. Jejím cílem je zmapovat postavení a vnímání léčiva cílovou skupinou lékařů ve srovnání s konkurencí. V praktické části je obsažena charakteristika prostředí konkrétní farmaceutické společnosti a jejího vybraného léčiva. Popsán je obsah marketingového mixu, který byl použit při zaváděcí kampani. Na základě marketingového průzkumu je provedeno vyhodnocení jeho skladby, definován positioning léčiva tak, jak je vytvořen u lékařů a v rámci vyhodnocení a závěru práce jsou doporučeny změny marketingové komunikace směrem k dané cílové skupině lékařů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23645
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32367


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
grygarová zenzingerová_2013_bp.pdf 1.812Mb PDF View/Open
grygarová zenzingerová_2013_vp.pdf 50.83Kb PDF View/Open
grygarová zenzingerová_2013_op.pdf 63.48Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account