Efektivita sociálních sítí v ČR vs. Evropa vs. svět

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita sociálních sítí v ČR vs. Evropa vs. svět

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Miklík, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-10T19:45:37Z
dc.date.available 2013-10-10T19:45:37Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23674
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je představit čtenářům nejpopulárnější sociální sítě a jejich přínos především pro firmy, jež na ně umisťují své prezentace. Sociální sítě jsou v současné době nejvíce a nejrychleji rozvíjejícím se odvětvím sociálního mar-ketingu. Proto je vhodné sledovat, jak přešly z počáteční fáze uvádění na trh, kdy byly převážně zaměřeny na soukromé účty uživatelů, k možnosti propagace i firem-ních účtů. V praktické části se práce zaměřuje na vnímání firem a jejich prezentací z pohledu uživatelů těchto sítí. Formou kvantitativního průzkumu zjišťuje, co uživatele sociál-ních sítí na prezentacích zajímá a co naopak odrazuje. cs
dc.format 74 s. (75 371 znaků) cs
dc.format.extent 3699246 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject marketing sociálních sítí cs
dc.subject Web 2.0 cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject LinkedIn cs
dc.subject Pinterest cs
dc.subject Google+ cs
dc.subject G+ cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject Social Graf cs
dc.subject Social network en
dc.subject Social Media Marketing en
dc.subject Web 2.0 en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject LinkedIn en
dc.subject Pinterest en
dc.subject Google+ en
dc.subject G+ en
dc.subject Social Media en
dc.subject Social Graph en
dc.title Efektivita sociálních sítí v ČR vs. Evropa vs. svět cs
dc.title.alternative Effectiveness of Social Networks in the Czech Republic vs Europe vs The World en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The goal of the bachelor thesis is to introduce the most popular social networks and their benefits mainly to the companies presenting themselves at those networks. So-cial networks are presently the most and the fastest growing branch of social marke-ting, therefore they are advisable to follow their process of introduction to the mar-ket, from the point where they have been aimed mainly on private users'accounts to the possibility of advertising of companies'accounts. The practical part of the thesis is aimed at apperceiving of those companies and their presentations from the point of view of the users of those networks. The quantitative research ascertains what the users find interesting about the companies's presentati-ons and what, on the contrary, discourages them. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32382
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
miklík_2013_bp.pdf 3.527Mb PDF View/Open
miklík_2013_vp.pdf 55.83Kb PDF View/Open
miklík_2013_op.pdf 66.98Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account