Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Hantychová, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:01:03Z
dc.date.available 2013-10-10T20:01:03Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23690
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na event marketing nejprve z teoretického pohledu. Vysvětluje pojmy event, event marketing, marketingový mix a komunikační mix a dále se věnuje začlenění a postupu plánování event marketingových aktivit do firemní komunikace. Praktická část je zaměřena na konkrétní firmu a její způsoby využívání event marketingu jako komunikačního nástroje. Zahrnuje také analýzu strategických plánů. cs
dc.format 69 s. (88 295 znaků) cs
dc.format.extent 1702298 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject event marketing en
dc.subject strategy en
dc.title Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu cs
dc.title.alternative Event Marketing and its Place in the Communications Mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on event marketing at first from a theoretical point of view. It explains terms event, event marketing, marketing mix and communication mix. It is also deals with a process of integration a planning of event marketing activities in corporate communications. Practical part is focused on the particular company and its ways of using event marketing as a communication tool. It also includes analysis of its strategic plans. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26056
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
hantychová_2013_bp.pdf 1.623Mb PDF View/Open
hantychová_2013_vp.pdf 67.63Kb PDF View/Open
hantychová_2013_op.pdf 55.28Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account